۱۱ پاسخ

حلیم گندم بخور لیدی میل حتما بخور

تو رنج نرماله ولی حداقل وزن رو داره ولی باید بیشتر تقویت کنی.اجیل و حلیم زیاد وزن میده

بنظرم وزنش خوبه برای من یک کیلو بود گفت خوبه دکترم.

غذاهای مقوی بخور
بجای سیر شدن با برنج و نون
کباب و حلیم و اجیل و بستنی میگن که خوب وزن میده

سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

هرکی دیدم میگه گفتن وزن بچه کم اخه مگه میشه
تخم مرغ اب پز
گوشت
مرغ
مغزیجات
بستنی
کلا چیزای پروتیین دار
لیدی میل هم خوب منم میخورم

عزیزم برا منم دقیقا اینجوریه
لیدی میل روزی دوبار میخورم
صبحونه تخم مرغ آبپز
اجیل میخورم
چیزای ک پروتئین داره مرغ گوشت عدسی خوراک لوبیا اینا شده کارم ایشالله وزن نی نی منم خوب شده باشع

در کنار لیدی میل قرص ال ارژنین هم خوبه اما با مشورت پزشک بخور
هررروز توی خونه شیک موز با کلی مغزیجات درست کن بخور
اگه دیابت نداری روزی یدونه بستنی و شیرینی خامه کمک میکنه

من ۲۷ هفته ۱کیلو بود گفت کمه ۲۹ رفتم سونو ۱۳۰۰ بود گفت کمه رشدش یک هفته عقبه لیدی میل و ال آرژنین داد هفته دیگه دوباره باید برم سونو

اخه خوبه ک چراب این میگن کم🥴🥲

سویق گندمم شنیدم خوبه واسه وزن بگیر بخور

سوال های مرتبط