۷ پاسخ

پسر منم قبل از یک سالگی بیشتر کلمه میگفت ولی الان کم کم داره بهتر میشه

دختر منم خیلی قشنگ حرف میزد، بعد دیگه هیچی نگفت، الان دوباره داره یادش میاد میگه
خیلی زیاد باهاش صحبت کن

اره دوباره میگه خودش پسر منم از ۹ماهگی ماما میگفت بعد کلمات دیگه رو یاد گرفت بعد یه مدت اصلا نمیگفت هیچی الان دوباره شروع کرده

يهو دوباره ميگه
تا ميتونيد باهاش حرف بزنيد
هي تكرار كنيد

چیز خاصی نیست خودتو اذیت نکن دختر منم اینطور از بس میگه تکراری شد یه چند وقت تکرار نمیکنه باز یهو میگه

فک کنم طبیعی باشه چندتااز مامانا دیدم گفتن

اره بعد دوباره میگه

سوال های مرتبط