۶ پاسخ

من شیره بادوم میدم

شیرخشک
پایان شش کمکی

فقط شیر اینا ک میببنی دارن غذا میدن چون بچه هاشون حساسیت و رفلاکس دارندکترگفته غذا بخورن

من از اول ۴ ماه میدم ‌ اول عصاره بادام ‌. پوره هویج پوره. کدو سبز.موز . حریره بادام

پنج ماهو ک تموم کرد میتونی بدی

فقط شیر

سوال های مرتبط