۳ پاسخ

خوشگلم این مایع اسمش آغوزه،قبل شیر این مایع درمیاد که یه واکسن کامله واسه ی بچه، یک روز اول نینی ازین مایع تغذیه میکنه که بدنشو کاملا ایمن کنه از کلی بیماری دورش میکنه،سینت چون داره اماده میشه ممکنه ترشح کنه ولی تو اصلا نباید بهش دست بزنی تحریک کنی سینتو

آغوزه دستکاری نکن اصلا

اره عزیزم آغوزه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد