۴ پاسخ

اره منم اتفاقا
شیری رنگه
از سینه چپم هم فقط میاد

اره .ولی نباید سینه ات فشار بدی

عزیزم طبیعه اون شیر اولیس برا منم اینجوریه بد نیس طبیعه

اره من چندباری شده که در حد ۲ قطره اومده

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد