۱۲ پاسخ

دخترم من دوماه کشید تا دربیاد

براما ۴ تا باهم درمیومد خیلی سخت بود به شدت حدودا دوماه شاید بیشتر کشید

دختر من الان دوتا نیش پاینش حدود یک ماه که عین کله قند شدن ازبس ورم
ولی هنوز بیرون نزدن🤦

مامان رادین جان،آیدی روبیکام رو برداشتی عزیزم؟؟

دختر منم یک ماهی هست از اشتها افتاده سر دندون های نیش خدا کنه زودتر در بیاد

اخ الان دخترم یک ماه هستش نیش پایینش هنوز در نیومده خیلی داره اذیت میشه چقدر سخته

واای خدا پدرم در اومده سر این دندون نیش منم دو هفتس درگیرشم
هفته اول ک سوخته بود بچم هرچی پماد میزدم خوب نمیشد
الا باز ی هفتس تب داره دکترم بردمش گف تا دندون در بیاد همینطوره 😩

وای نگو ازفروردین تا الان سرنیش ها اسیرم خداشاهده کم مونده بودم خودموبزنم

بچم هلاکم کرده.هنوزم در نبومده

دردش زیاده عزیزم،،صبوری کن بیشتر از بقیه دندونا طول میکشه

من ۲ ماه پدرم در اومد سر یکی از نیشاش

۱ ماهی طول میکشه

سوال های مرتبط