مگه بستنی کاکائو ضرر داره

۱۳ پاسخ

مصرف متعادل ضرر نداره، اما بستنی قند بالایی داره و کاکائو هم باعث بیش فعالی میشه چون کافئین بدون تصفیه از جفت رد میشه

من تا پس الان که ماه هشتمم کلا یک بار بستنی خوردم اونم بخاطر سونو آنومالی

مضره عزیزم شکر برا جنین خوب نیست و بستنی مواد نگهدارنده داره خوب نیست و مورد سوم کاکائو هم برا جنین خوب نیست

نه گلم فقط شکلات زیاد باعث بیش فعالی بچه میشه وگرنه نه هیچ مشکلی نداره

نهههه

من زیاد خوردم😕

من خیلی خوردم

کاکائو باعث کم خونی میشه

من زیاد میخورم هر دوروزی سه روزی

کاکائو ضرر داره

نه عزیزم چه ضرری

والا من روزی سه چهارتا میخورم

نه عزیزم چرا ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری