مصرف متعادل ضرر نداره، اما بستنی قند بالایی داره و کاکائو هم باعث بیش فعالی میشه چون کافئین بدون تصفیه از جفت رد میشه
من تا پس الان که ماه هشتمم کلا یک بار بستنی خوردم اونم بخاطر سونو آنومالی
مضره عزیزم شکر برا جنین خوب نیست و بستنی مواد نگهدارنده داره خوب نیست و مورد سوم کاکائو هم برا جنین خوب نیست
نه گلم فقط شکلات زیاد باعث بیش فعالی بچه میشه وگرنه نه هیچ مشکلی نداره
نهههه
من زیاد خوردم😕
من خیلی خوردم
کاکائو باعث کم خونی میشه
من زیاد میخورم هر دوروزی سه روزی
کاکائو ضرر داره
نه عزیزم چه ضرری
والا من روزی سه چهارتا میخورم
نه عزیزم چرا ضرر داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.