سلام بستنی کیلویی بخورم ضرر داره هفته ۳۱؟

۶ پاسخ

نه بابا اون زعفرونیشم بخور همون سه ماه اول نباید میخوردی دیگه
بعدم این بستنی ها زعفرون که نمیزنن قربونت رنگه همش بخور

من بارداری اولم هروز خوردم الان بارداری دومم میلم کمتر سه رو در هفته میخورم

اگه قندت بالا نباشه خوردنش خوبم هس به کوچولوت وزن میده

ن بابا من از اول تا الان کارم همینه
تازه مجبورن بخاطر من میرن یه شهر دیگه میخرن چون فقط اون بستنیاش به دلمه😅

من زردشم میخوردم

نه چ ضرری سفیده شو بخور

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی