نه بابا اون زعفرونیشم بخور همون سه ماه اول نباید میخوردی دیگه
بعدم این بستنی ها زعفرون که نمیزنن قربونت رنگه همش بخور
من بارداری اولم هروز خوردم الان بارداری دومم میلم کمتر سه رو در هفته میخورم
اگه قندت بالا نباشه خوردنش خوبم هس به کوچولوت وزن میده
ن بابا من از اول تا الان کارم همینه
تازه مجبورن بخاطر من میرن یه شهر دیگه میخرن چون فقط اون بستنیاش به دلمه😅
من زردشم میخوردم
نه چ ضرری سفیده شو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.