بستنی کاکائویی در بارداری ضرر داره ؟؟؟

۹ پاسخ

والا من ک هفته ای یه بار باید بستنی بخورم اونم اکثر وقتا کاکایویی

از اول تا آخرش بستنی خوردم 😂

من زیاد خوردم البته قبل اینکه بفهمم قند دارم

میگن بستنی واسه وزن جنبن خوبه

منظورت همون کیم هست من که زیاد میخورم

من که مداوم بستنی شکلاتی میخورم😐

من زیاد میخورم نشنیدم ضرر داشته باشه

چه ضرری

یکبار ک جیزی نمیشه، من دوسه بار خوردم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان کارن🥹👼🏻💖 مامان کارن🥹👼🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری