والا من ک هفته ای یه بار باید بستنی بخورم اونم اکثر وقتا کاکایویی
از اول تا آخرش بستنی خوردم 😂
من زیاد خوردم البته قبل اینکه بفهمم قند دارم
میگن بستنی واسه وزن جنبن خوبه
منظورت همون کیم هست من که زیاد میخورم
من که مداوم بستنی شکلاتی میخورم😐
من زیاد میخورم نشنیدم ضرر داشته باشه
چه ضرری
یکبار ک جیزی نمیشه، من دوسه بار خوردم تا حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.