۷ پاسخ

ممنونم ازتون

عزیزم حتما ببر ی ویزیت بشه انشالله ک چیزی نیس

عزیزم نمیخوام نگرانت کنم ولی ی دکتر ببر واسه چکاپ کبدی خوبه

اگه زیاد قند و چیزای شیرینی بخوره از اونه

عزیزم ب نظرم حتما ببرش یه ویزیت متخصص پوشت

عزیزم نگران نباش فک کنم از خشکی پوست
مرطوب کننده بزن براش همیشه
یه سر دکتر ببر ولی به نظر من از خشکی پوست

پاهاشم تازانو پرشده

سوال های مرتبط