۷ پاسخ

عزیزم تو روبیکا گروه زدیم تازه مامانای گهواره دوست داشتی ایدی بده لینک بدم

من اپتامیل ۱ میدم

سبک ترین شیرخشک ببلاک هست اگر حساسیت به پروتیین گاوی داره مدل اچ آ و اگر حساسیت نداره تا ششماهگی ببلااک ۱ و بعد ششماهگی ببلاک ۲ میتونی بدی
پسر من حساسیت داره من ببلاک اچ ا میدم

اپتامیل ۱

آپتامیل خوبه هم سبکه هم نزدیک ب شیرمادره

هیپ میدم
خارجیه
دونه ای۹۰۰

نان کامفورت

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچولو مامان ماهی کوچولو ۱۰ ماهگی