۹ پاسخ

چند کیلوعه بچت ؟؟

نان فقط بچه رو پف میده یبوست هم میاره
بیومیل پلاس خوبه
سوپرامیل و‌ گیگوز هم خوبه
باید ببینید چی به بچه میسازه

بستگی داره کدوم به بچت بسازه من اپتامیل دادم وزن دهیش خوبه

ببلاک بخاطر درصد چربی بالایی که داره وزن دهیش عالیه

سوپرامیل بده من هم نان دادم هم اپتامیل درکنارشیرخودمو هیچ کدوم وزن نمیدادفقط سوپرامیل وزنش داد چون هم خوشمزس هم چربه

نان خیلی خوبه تپل میکنه من یک ماه دادم در عرض اون یک ماه کلن 7 بار پی پی کرد خیلی یبوست بود الانم اپتامیل میدم راحته باهاش ولی تپل نیس راضی نیستم

من چندماه دادم تاثیری نداشت نان اوپتی پرودادم

شیر خشک نان وزن دهی اش خوبه

نان‌‌

سوال های مرتبط