رازیانه خیلی خوبه دو روز اول پریودت بخور درست میشه نامنظم ک کمه رازیانه تنظیمش میکنه اما باید ی چن ماهیی بخوری خیلیم خوبه برا اندام خانما
رازیانه
هفت گیاه از عطاری بگیر اویشن پونه بابونه دم کن رازیانه ام خوبه با دارچین و زنجبیل بزار دم بیاد یکم زعفرون بزن بخور
کاچی درست کن ادویه گرم بزن بهش
چای دارچین زعفران .رازیانه .کاکائو . نبات
خون ریزی زیاد هم خوب نیست، اون بستگی به بدن آدم داره یکی ضعیف هست کم خونریزی داره یکی ژنتیکی اینجوری برو خوشحال باش کم خونریزی داری ،ولی اگر از اول اینجوری بودی کلا مشکلی نیست ولی اگر جدیدا گرفتار خونریزی کم شدی خطرناک هست و داری دچار یائسگی زودرس میشی برو و پیگیری کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.