۷ پاسخ

اره عاطی منم میدم،آد بهداشتو دادم اسهالش کرد رفلاکسش شدید شد ،از موقعی ک پدیا میدم خوبه بهش ساخته فقط یکم چربه کم کم بده بهش یاباشیر مخلوط کن بده

اصن عالیه لامصب،یه دوره بهش بدی هم بدنش سفت میشه هم سریع گردن میگیره،ماهان الان رو دستاش بلند میشه

عالیه عزیزم .. دوقلوهای منم میخورن

منم میدم پدیابست خوبه

مگه بهداشت نمیده عزیزم قطره رو؟؟
بهداشت ما 2تا میده ادسول البته فرقی نداره هر مارکی اون موادش یکیه طعمش فرق داره کلا

آره من کلا از شرکت پدیا گرفتم همه چی پسرمو.فقط با اون سازگاری داشت

من دادم به پسرم خيلي خوب بود ريفلاكسشو بيشتر نكرد

سوال های مرتبط

مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی