قطره ساده سدیم کلراید میتونی استفاده بکنی
پوار بینی بخر. راحت میتونی بینی رو تخلیه کنی
من بچمو بردم دکتر قطره سدیم کلراید نوشت هر ۶ساعت یه قطره توی هر سوراخ بینی
گوشه دستمال کاغذی پیچ بده مثل سوزن بشه بعد چند بار بزن تو دماغش وقتی خوابه در میاد . یکم قلق دارع بزن تو یدفه بکش بیرون
سدیم کلراید عزیزم برای نوزاداس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.