از کجااا میشه فهمید سردی رحم داریم؟

۵ پاسخ

درد پریودی زیادی دارن و اکثرا دچار عفونت واژن میشن و چیزای سرد هم بخورن کمردرد و شکم درد میشن

ولی دکتر بهم نگفته .من شکم درد زیاد دارم بهم گفتن سردی رحم داری

شکم درد همیشه وناگهانی یه دردهایی میگیره میگن رحم سرد هست

خب وقتی قبلاً پریود می‌شدی احساس میکردی خونی ک میاد گرم یا سرد
من همش احساس سرما داشتم تو رحمم انگار پنکه روشن بود

الان ک بارداری ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان Nokhod♥️ مامان Nokhod♥️ ۶ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس هفته سی‌وهفتم بارداری