درد پریودی زیادی دارن و اکثرا دچار عفونت واژن میشن و چیزای سرد هم بخورن کمردرد و شکم درد میشن
ولی دکتر بهم نگفته .من شکم درد زیاد دارم بهم گفتن سردی رحم داری
شکم درد همیشه وناگهانی یه دردهایی میگیره میگن رحم سرد هست
خب وقتی قبلاً پریود میشدی احساس میکردی خونی ک میاد گرم یا سرد
من همش احساس سرما داشتم تو رحمم انگار پنکه روشن بود
الان ک بارداری ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.