سلام خانوما میگم تو هفته من عادیه درد سینم کم بشه خیلی نگران شدم

۳ پاسخ

اره دیگه بدن عادت میکنه من سر بچه اولم اینجور بودم
تو این هفتها تمام علائمم کم شد یا از بین رفت
البته من تهوع و چی نداشتم
فقط بویای و سینه
که از بین رفتن

آره بابا من ۷ هفته درد سینه نداشتم دیگه

اره منم اینجورم

سوال های مرتبط

مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد