تا یک سالگی ولی دکتر شیرخشک دخترم گفت تحت نظر شش ماه عوض میکنیم نمیدونم باز
بخدا دیگه احساس میکنم گاوم اینقدرسبزی جات خوردم😫🥲
چه علائمی داره این حساسیت؟
سوال منم هست.
عملا دیگه چیزی نمونده من بتونم بخورم.
دکتر به من گفت تا یه سالگی باید رژیم داشته باشی
دکتر به من گفت خوش شانس باشی تا دو سالگی ... بد شانس باشی تا ۶-۷ سالگی....
چیکار کنم زود خوب بشه رژیم غذایی هم دکتر داده بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.