حساسیت پروتئین گاوی کی خوب میشه..؟!😔😔

۴ پاسخ

مامانا گروه زدم روبیکا در مورد پروتیین گاوی دوست داشتین بگین ببرمتون از تجربیات هم استفاده کنیم

دوقلوهای خواهرم پایان ماه ۵خوب شدن، دخترمن هم داره یکم بهترشده، بعضی بچه هاهم تایکسال

چ علائمی داره

يكسال ب بعد كم كم بهتر ميشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵فراز🩵 مامان 🩵فراز🩵 ۵ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی