خانوما نظرتونو درمورد حاملگی تو سن کم چیه

۱۰ پاسخ

من الان 18 سالم ناخواسته حامله شدم فک میکنم زوده دیگه وقتی برا خودم ندارم ادم مسؤلیت پذیریم ولی بازم استرس ترس از اینده دارم

دیگه الان بارداری نظر دادن بیهوده است ولی زن تو سن کم باردار بشه داغون میشه زود پیر میشه هزار تا مریضی به جونش میفته ولی خوبی که داره فاصله سنیش با بچه کم هست راحت تر میتونید حرف هم رو بفهمید تو تربیتش راحت تری و انگار یه دوست برا خودت میاری

بستگی داره یکی مسولیت پذیره میتونه درک کنه و بچه رو بزرگ کنه یکی هنوز خودش بچس . درکل زیر۲۰سال فک نکنم خوب باشه

من خیلی خوشم میاد مامانای جوون میبینم که بچه های بزرگ دارن و بهشون نمیخوره 🥹😍

🗿💔

۱۸سالگی مادر شدم حس خوبیه ولی باید خییییییلی مسولیت پذیر باشی

سن کم خوبه چون حوصله ات بیشتره اختلاف سنی ات کمه والحمدلله الانم اینقدر بارداری بسختی صورت میگیره که ریسک خطرناکیه بخوای جلوگیری کنی من خودم دوساله درگیرم باردارنشدم هرماه مطب دکترم 🤭😅

از این لحاظ که فاصله سنی با بچه کمه خوبه مثل دوتا دوست میشید مخصوصا اگه دختر باشه .
من و دخترم ۲۱ سال فاصله سنی داریم ولی به هرکس میگم دخترمه میگه نه بهت نمیاد

تا کم چی باشه بالای بیست خوبه

من خودم 17 سالگی حامله شدم و الان ک 18 سالمه بچم 8 ماهشه، بچه داشتن خوبه اما از 20 سالگی حامله بشی بهتره 😊

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری