نظرتونو درمورد اسم محمدحامی میگین؟

۱۷ پاسخ

قشنگه🌸

خیلی هم قشنگه عزیزم خدا به هر کسی لیاقت نمیده اسم محمد وبرا فرزندش انتخاب کنه...

انشاالله من بچه ندارم برام دعا کن 😭

اگه از حامی خوشت میاد بزار حامی

سلام اسمای دوتایی رو خیلیا یجا نمیگن مثلا اکثرا محمد میگن تا محمد حامی

هراسم دوست داری بزار انشاالله خوشنام بشه محمد باهراسمی بزاری قشنگه من اگه پسر داربشم میزارم محمد رضا

محمد تنها خیلی قشنگه و باکلاسه .من اگه پسر داشتم محمد طاها میزاشتم .چون شوهرم با افتخار و خوشحالی اسمش محمده 🥰❤️

اسم ائمه خیلی هم زیبا و بروزه .الان ۱۴۰۰سال پیش هنوز هنوز می‌زارن

قشنگه

عزیزم محمد خیلی اسم خوبیه و از مد نمیفته دوره ای نیست مثل اسم های دیگه که مدتی مد باشه وهم اسم پیامبر اسلام هست برکت میاره نوعی هم ذکره
میتونی با اسم های دیگه ترکیب کنی
تو نت بزنی خیلی زیاد میار

من اسم حامی رو خیلی دوست دارم انشاالله اگه بچم پسر شد میخوام بزارم حامی
سلیقه ایه من ترجیح میدم یکی باشه ترکیبی خوشم نمیاد

حامی بهتره محمد قدیمی شده

خودم میخواستم بذارم هامین ولی شوهرم گف یه اسمی بذاریم محمد داشته باشه حالا موندم چیکار کنیم

من بیشتر تک اسم ترجیح میدم

با احترام پسندم نیست

قشنگن🥹

قشنگه❤😍

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری
مامان nini🩷 مامان nini🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان صدرا و سهند مامان صدرا و سهند هفته هفدهم بارداری
مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان کارن و کاوه مامان کارن و کاوه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابرا 🩷 مامان ابرا 🩷 ۹ ماهگی