خانوما برای رفلاکس ای آر خوبه یا پپتی؟

۶ پاسخ

پپتی برا بچه های ک حساسیت دارن

پپتی مزش بده اگه رفلاکس داره بدتر بالا میاره خوب

صدرصد ای آر

ای ار برای رفلاکس.پپتی برا بچه که به حساسیت داره

ای آر

دکتر اطفالم ب دخترم آپتامیل پپتی جونیور داد همش می‌آورد بالا پپتی خوب نی برا رفلاکس بنظرم آی آر و نمدونم

سوال های مرتبط