خانما این مثبته دیگه؟
چرا مقدار دقیق بتا رو نزده؟

تصویر
۶ پاسخ

چون شما بتا دادین
باید تیتر بتا میدادین

مبارکه گلم دو هفته پیش برا منم بالای هزار بود الان تازه شش هفته رو تموم کردم و فقط ساک بارداری دیده شده 😩😑

دیگه لازم نیس که نشون داده بالاب 1000 دو روز دیگه برو ساک دیده میشه

مبارکه

از ۱۰۰۰ کمتره

بله مبارکه عزیرم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته دهم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۶ ماهگی
مامان مامان mahdis مامان مامان mahdis ۳ سالگی
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه ی من مامان معجزه ی من ۶ ماهگی
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۴ ماهگی
مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 ۱ ماهگی
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نهم بارداری