۹ پاسخ

من فک نکنم بفرستم...حالا خیلی بچه مدرسه ای ها میرن طفلکیا همش تو خونه و کلاس انلاین...هزینه اضافی نمیکنم خودم تو خونه درحد توان خودمو خودش باهاش کار میکنم

پسر منم امسال میره پیش ۱ ونمیخواستم بنویسم، ولی احساس میکنم برای پسرم که بازیگوش خوبه بنوسیم که اماده بشه، اگه شرایط خوب باشه سه روز در هفته حداقل مینویسم

پسرمن متولد مهر امسال پیش یک
ببینم اوضاع چی میشه یاپیش مینویسم
یایک کلاسی چون حوصلش سرمبره تک فرزند

امسال نیمه اول ۱۴۰۰ و نیمه دوم۹۹ میرن..پایان پنج سالگی
پایان ۶ هم میرن اول

نه من سال بعد پیش دو فقط میفرستم که مدرسه رفتنو یاد بگیره کافیه

منم دوس دارم بفرستم
چیه بچه همش توخونه
اینجوری هم من راحتم ی تایمی هم خودش سرگرم

من رفتم برای پیش ۱ ثبت نام کنم گفتم قانون جدید پیش ۱ اجباری من ک ثبت نام کردم چندتا مهد پرسیدم گفت یا پیش ۱ ببر مدرسه قاطی بچه‌ها پیش ۲ یا ببر مهد ک جداس

نه پنج سالگی پیش دو میشه شش سالگی کلاس اول پیش دو اجباریه

پیش 1 واجب نیست ولی خب اگه برن هم خوبه یچیزایی یادمیگیرن
اره مثلا دختر من متولد مهره امسال میشه پیش 1 بفرستم ولی خب اوضاع معلوم نیس

سوال های مرتبط