سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۱ سالگی
سلام خانما ببخشید اگه طولانی شد )
من بعد زایمانم مریودی هام منظم نبود و دائم لکه بینی داشتم . رفتم‌ایودی گزاشتم‌که خوب بشه اما نشد و مجبور شدم بردارم . بعد اینکه ایودی رو برداشت دکتر قرص مارلین و واسم تجویز کرد که سه دوره بخورم تا پریودی هام دقیق بشه و همینطورم شد . دوباره واسه پیشگیری از بارداری ماه پیش برای دومین بار ایودی گزاشتم. که باز به لکه بینی افتادم و وقتی بعد ده روز سونو دادم ایودی از حد معمول پایین تر بود . که بازم‌مجبور شدم بردارم 😑 بعد اینکه ایودیمو برداشت یکی دیگه همونجا واسم گزاشت الان ۷ روز میگذره من هنو لکه بینی دارم . البته بگم دکتر گفت بخاطر اینکه ایودی برداشت و یکی دیگ گزاشت ممکنه که دهانه رحم کمی زخم شده باشه و لکه ببینی و اما الان ۷ روز گذشته و داره بیشتر میشه نمیدونم چرا 🥲
بعدمن رفتم‌داروخونه که مارلین بگیرم بخورم بلکه درست بشه لکه بینیم اما نداشت و یه قرص دیگ بنام (دزوسپتیو )داد گفت همون مارلینه ولی شرکتش فرق میکنه . سوالم اینه این قرص چجوری مصرف کنم از چند پریودی. و اینکه باید سر ساعت خورده بشه؟ با لبنیات مشکل نداره؟