عزیزم منم یبار به دکترم گفتم زیر دلم یه کوچولو بعد رابطه درد میگیره گفت دیگه رابطه نداشته باش تا بارداریه بیخطری داشته باشی
من الان ۸ ماهه اصلا رابطه نداشتم دیگه
حتما به دکترت بگو شاید منع باشه برات درد شدید میتونه خطرناک باشه
این انقباضه
به دکترت بگو احتمالا بگه رابطه نداشته باش دیگه
مافعلا ازاون حاملگی تاالان خواهربرادرهستیم سرکلاژ واستراحت مطلق
آره منم دقیقا یه حالت پریودی دارم
اره دیگه یه جور انقباضه واسه زیرشکم
والا رابطه نداریم 😂
من نزدیکی ندارم ولی همونقدر که تحریک میشم فرداش زیر دلم درد میگیره
نباید رابطه عمیق باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.