عفونت ادراری داری مایعات زیاد بخور برو ازمایش حتما،بده و با دارو رفع کن مشکلو تا زایمان زودرس نگیری عفونت واس بچت اصلا خوب نیست
عزیزم عفونت ادرار باید دارو مصرف کنی. آب زیاد با لیمو ترش تازه
احتمالا عفونت اداری هست یه ازمایش کشت ادرار بده سریع بدون نسخه هم میشه خیالت راحت میشه عفونت هم بود با قرص خوب میشی نزار زیاد بشه که سخته من دیر رفتم تا مرز تب رفتم
عفونت م میتونه باش نکنه سنگ مثانه داری با دکترت مشورت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.