خوشبحالت
خداذوشکر کن میری سزارین
خوش ب حالت من ارزومه بریچ باشه
خوشبحالت
نترس میچرخه
تا روز. خودزایمان هم سنو می کنن که سزراین نکن.
من بریچ بودم از اول
هنوزم نچرخیده نکنه نچرخه
تا ۳۷ جا داره
میچرخه بازم
منم دقیقا سفالیک بود الان بریچ شده
خیلی ناراحت شدم اصلا نمیخوام سز شم😭💔
میچرخه بازم تا۳۷وقت هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.