نینیم دوهفته پیش سفالیک بود الان بریچ شد😭😭

۱۱ پاسخ

خوشبحالت

خداذوشکر کن میری سزارین

خوش ب حالت من ارزومه بریچ باشه

خوشبحالت

نترس میچرخه

تا روز. خودزایمان هم سنو می کنن که سزراین نکن.

من بریچ بودم از اول
هنوزم نچرخیده نکنه نچرخه

تا ۳۷ جا داره

میچرخه بازم

منم دقیقا سفالیک بود الان بریچ شده
خیلی ناراحت شدم اصلا نمیخوام سز شم😭💔

میچرخه بازم تا۳۷وقت هست

سوال های مرتبط