مال من موقع که بریچ بود اینجایی ک علامت زدی تکوناش بود الان که سفالیک شده رفته پایین سمت نافم
مال من سفالیک بود بیشتر پایینه
مال من سفالیکه کلا تو معدمه😅🤣
برا من کلا اونجا میزنه دو تا پا
بیچاره معدم سوراخ شده
پسر من سفالیکه اونجا لگد میزنه
من وقتی میشینم اینجا میزنه میخوابم زیر شکمم
انقدر میچرخن بچهها که حد نداره
منم با اینکه هفتم کمتر شماس گاهی وقتا بالای نافم میزنه
اره جوجه منم از وقتی سفالیک شده اینجا میزنه
شاید داره با دست میزنه😂
ببخشید سفالیک یعنی چی
ینی بریچه اینحا بزنه
من تو هفت روز از بریچ به سفالیک تغییر کرد🤣
مال منم همونجا میزنه بریچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.