یکم ترشه ولی خوشمزه س😃
منم اینو میدم
عه چه خوب
منم مدلای مختلف میدم اکثرا میپرن گلوش اینم امتحان میکنم
خارجیه؟
دکتر آوین منم از اول همینو داده بود
من راحت شدم بچه م حتی اینم توگلوش گیر میکرد،دکتر بهم یه چی داد گفت بجای Adفقط روزی یه قطره از این بده فقط یه قطره
ویواکیدز طعم داره برای زفلاکس خوبه؟ و اهن فروفروت .
منم همینو میدم تا کی میشه داد؟
متخصص دخترمم اینو واسش تجویز کرد
طعم نداره؟؟؟
من بچم بعد مولتی میاره بالا میگم اشکالی نداره
اره این خیلی خوب من استفاده کردم برا دخترم ولی بعد دکتر عوض کرد ویواکیدز داد.
اره منم از اول همینو میدم پسرم خیلی دوسش داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.