سلام کسی تو شیر دهی فشارش بالاس یا نه?
یا

۱ پاسخ

من تا دوماهگی دخترم شیر میدادم فشارمم همیشه بالا بود دکتر برام دارو نوشت من ترسیدم بخورم دیگه همیشه قرصی بشم اما الان خدارو شکر درست شدم

سوال های مرتبط

مامان 𝐴𝑣𝑎 مامان 𝐴𝑣𝑎 ۳ ماهگی