۵ پاسخ

اشکال نداره

اصلا سردی نخور خواهر من یبار خوردم بچم هلاک شد خودمم دلدرد شدم بعدش😑

اخه چه ضرری میتونه داشته باشه
من میخورم و مشکلی نیست
ب خوردوخوراکت سخت نگیر عزیزم

نفاخه اگه میخوری یه کم بعدش چایی نبات بخور

منم میخواستم امروز بگیرم ترسیدم ضرر داشته باشه بیخیالش شدم🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی