۴ پاسخ

دکتر به من گفت نخور چون حساسیت زا هستش

کون بچه قرمز میکنه 😅😅

میگن نفخ داره

نه من میخورم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی