نشانه رفلاکس چیه؟

۲ پاسخ

خس خس سینه سرفه خلطی یا خشک تنگی نفس شیر میاد تو گلوش استفراغ جهشی کم اشتهایی کم وزنی البته میتونه تنها یدونه ازین علائمو داشته باشه و رفلاکس باشه

بیقراری توی خواب یا توی شیر خوردن
بالا اوردن جهشی مثل فواره بعد شیر خوردن
خس خس سینه
گرفتگی صدا

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان علیسام مامان علیسام ۸ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۸ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان فراز🧿🐣🫀 مامان فراز🧿🐣🫀 ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان میم مامان میم ۲ ماهگی