دوستان نشانه رفلاکس پنهان چیه؟

۴ پاسخ

خودشون هی به عقب میکشونن
دهنش مثل آدامس یه چیز میجوه
سینه خس خس می‌کنه و بینی کیپ میشه
شیر پس میزنه یکم ازش

شیرنخوردن و نق زدن

خس خس سینه
کیپ شدن بینی

خس خس سینه
کیپ شدن بینی

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان مجاهد مامان مجاهد ۱۴ ماهگی
مامان دلانا💖 مامان دلانا💖 ۶ ماهگی
مامان کایان👶🏼 مامان کایان👶🏼 ۳ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۴ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی