بر باعث و بانیش لعنت
کاش فقط پوشک بود 😔
خدا ازشون نگذره نمیگن یه بدبختی که نداره چه غلطی کنه
باید از خورد خوراک معمولی مون هم بگذریم تا بتونیم پوشک بخریم
یا خدااا چ خبره اخه
به نظر من تو این فصل هوا گرمه بچه اذیت میشه بچه ها این سنی باید پوشک نکنیم گناه دارن
فقط پوشک نیست ویزیت دکتر شده یع تومن اینارو کجای دلمون بزاریم خوب شد از پوشک گرفتم وگرنه کهنه میبستم
تازه گرون شده ؟؟؟؟؟؟من سایز ۶ پریروز خریدم ۸۰۰
خدارو شکر بچمو از پوشک گرفتم راحت شدم
روز شنبه رفتم بخرم ۷۲۰تومن بود ک
وایییییی خدایا
همیشه میگفتم تا قبل از ۳ سالگی از پوشک نمیگیرم میزارم کامل آماده شه.
حالا مگر فقط پوشکه به هرچی نگاه میکنی صد برابر شده فقط درامدا هست که صفر شده همه بیکار شدن😢
باورم نمیشههههههههه وای😰
یاخدا
خداروشکر که دخترم رو باز کردم این ماه و راحت شدم از پوشک
خدا بداد اونایی برسه ک تازه زایمان میکنن
حالا چجوری بخریم 💔
من دلم میخواد از پوشک بگیرم ولی نمیدونم چجوری
یا خدا خداروشکر از پوشک گرفتم
خداروشکر از این مرحله گذر کردیم
اره بار جدید همین قیمت شده الان توی این و دیجیکالا ۸۵۰ زده. واقعا هیشکی دیگه بچه نمیاره ماهم که آوردیم موندیم توش
فعلا دیجی کالا داره ۶۹۵ تابعد
پیش ماهم فروشگاها همین ۷۰۰
مگه چی داره توش طلا داره انقد گرون 🤦🏼♀️
هر بار جیش بچه ات تو ایران چقد هزینه داره؟؟شصت هزار تومن
بله عزیزم دیروز خریدیم ۱۴۰۰ پشمام ریخت خودمموندم😂😂😂😂
خوب شد بچم از پوشک گرفتم 🤕🤕
یا خداااا😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.