۶ پاسخ

باز تو خوبی😂 من باید ازمایش بتا بدم تا بیاد

انشالله ماه بعد مثبت میشی عزیزم

منم هرماه پریود نمیشدم،تا بیبی چک‌میزدم فرداش میشدم دیگه اخرا شوهرم میگفت اگه پریود نمیشی برم بیبی چک بخرم فردا بشو

انشاالله عزیزم❤️

انشالله

😑😅👌👌👌

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو🥹 مامان کوچولو🥹 قصد بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان قو کوچولو🦢 مامان قو کوچولو🦢 هفته بیست‌ویکم بارداری