۵ پاسخ

من دارم میخورم خداروشکر هیچ مشکلی هم پیش نیومده، فقط دکتر گفت برا شیردهی از متخصص کودکان هم س.ال کن،چون من فقط قرص اس سیتاور ۱۰ میخورم و عوارض چندانی نداره

دکتر برام‌ نوشته متخصص اعصاب و روان اما میخواستم‌مطمئن بشم

اره من استفاده کردم اما دکترم برام تجویز کرد سر خود استفاده نکردم

اره من ندیدم ولی شنیدم کسی که دارو اعصاب میخورده و بچه ش هم چیزی نشده باید با دکتر مشورت کنی

وای منم احتیاج دارم مصرف کنم نمیدونم میتونم بخورم یا نه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی