من دارم میخورم خداروشکر هیچ مشکلی هم پیش نیومده، فقط دکتر گفت برا شیردهی از متخصص کودکان هم س.ال کن،چون من فقط قرص اس سیتاور ۱۰ میخورم و عوارض چندانی نداره
دکتر برام نوشته متخصص اعصاب و روان اما میخواستممطمئن بشم
اره من استفاده کردم اما دکترم برام تجویز کرد سر خود استفاده نکردم
اره من ندیدم ولی شنیدم کسی که دارو اعصاب میخورده و بچه ش هم چیزی نشده باید با دکتر مشورت کنی
وای منم احتیاج دارم مصرف کنم نمیدونم میتونم بخورم یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.