۹ پاسخ

عالیه عین یک خواب من تا حالا سه چهار بار رفتم

من ک اصلا متوجه نشدم ۱۴سالم بود انجام دادم هیچی یعنی متوجه نشدم پیش دکتر احسان اکبری مشهد رفتم بهترینن👌👌👌👌

با بیهوشی که دیگه چیزی متوجه نمیشی،همسرم انجام داده

اصلا نمیفهمیی

نه هیچی متوجه نمیشی.

بیهوشی که دیگه اصلا هیچی متوجه نمیشی نگران نباش

من با بی‌حسی آندوسکوپی شدم هیچی متوجه نشدم

با بیهوشی اونطوری که فکر میکنی نیست ،یه خواب یه ربع س ،انقد هیچی نمیفهمی که بابای من گیر داده بود اینا هیچ کاری نکردن دارن دوروغ میگن میخوان پول الکی بگیرن🤣😂

نه عزیزم نترس اصلامتوجه نمیشی
مادرشوهرم رفته بود

سوال های مرتبط

مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی