کاش این دردهای زیر دل و کمر تموم میشد🫠🥺

۵ پاسخ

منم دارم ولی مال من فکر کنم شکمم کلا کار نمیکنه برا اونه

منم دارم

وای منم درگیر همین دردام

اخ گفتی پدر من که دراومده هی میگم حتما درد زایمانه یجوری میگیرع اشکم درمیاد بعد نیم ساعت یه ساعت خوب میشه

قرص ایزوکسپرین بهت نداد دکترت برای این مواقع درد زیر شیکم

سوال های مرتبط