۷ پاسخ

من چندبار از رویا کیدز خرید کردم خوب بود جنساش

ببین توت فرنگی هم خیلی خوبه یه سر بزن ببین لباس هاشو

من حدود ۷ ساله ازشون خرید میکنم برای هر دوتا بچه م . خیلیم راضیم

میگم کسی هست که بخاطر تیروئید پرکار قرص پرواوراسیل 50استفاده کنه من دوروزاستفاده میکنم لکه بینی دارم شیاف پروژسترون هم استفاده میکنم بازم لکه بینی قطع نمیشه چیکارکنم فعلا دکتر نمیتونم برم

سیسمونی خیلی خوبیه من چندساله ازشون خریداینترنتی میکنم وراضیم

بنویس ملیکا کیدز میاره بالا

عزیزم اصفهان هست سیسمونی فروشی ملیکا کیدز
من حضوری خرید کردم ازشون
خیلی هم شلوغه

سوال های مرتبط