لبنیات بده توشیردهی،؟
فرزندپروری

۴ پاسخ

تا چهل روز میگن نخور بعدش کم کم بخور

من تولبنیات فقط شیرمیخورم که شیرم زیاد شه

میگن شیرا کم میکنن

من تا یکماه رعایت کردم نخورم مثلا شیر میگفتن نفاخه و ازین حرفا از یکماه ک گذشت ماست و پنیر و دوغ و اینارو میخورم

سوال های مرتبط

مامان Aimah مامان Aimah ۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 ۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۴ ماهگی
مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۳ ماهگی