خانما لبنیات ماست و شیر بخورم برا شیردهی بده؟

۸ پاسخ

اگه بچت حساسیت نداره خوبه

ربطی نداره من که همه چی میخورم
فقط حبوبات و کم کن چون بچه دلدرد میشه

اگ بچت ب پروتئن گاوی حساسیت نداره بخور من میخورم

نه عزیزم ماست و شیر خوب نیست برای بچه دل درد میشه

من ک دیروز رفتم دکتر گفت نخور😐

بخور خوبه

من که از اول میخورم ماست و شیر

لبنیات فقط ماست اونم به شرطی که حساس نباشه به پروتئین گاوی میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان mmmmm مامان mmmmm ۱۲ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی