من اسپری لیدوکائین میزنم بی حس ک شد دهان میشورم اصلا قورت نمیدم که پایین بره دردش آروم میشه با بی حسی
منم درد شدید داشتم چند روز پیش میخک بزار روش یا میخک رو بجوشون ابشو قرقره کن بنداز زود خوب میشی
من اینقد درد داشتم رفتم تو سرم مسکن زدن برام
نصف قاشق سرکه سیب نصف یا یک ق گلاب قرقره کن اصلا نخور اب رو اتیش
دیفن هیدرامین قرقره می کنم خیلی جواب داده
میخک بزار رو دندونی که درد میکنه ایشالا زودتر خوب بشه
استامینوفن ۳۰۰ نهایتا۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.