۸ پاسخ

میگن میخک خوبه و استامینیفون 325

شربت دیفین هیدرامین داخل دهانت بچرخون و روی دندونات یکم نگه دار بریز بیرون بعدش اب نخور خیلی جوابه

استامینوفن ساده 325 یا 500 میتونی بخوری ضرر نداره اگه دردش شدیده و دندون سوراخه یه تکه بشکن بذار داخلش
قطره دنتافورت عالیه برای اروم کردن درد ولی درمورد مصرفش توی بارداری نمیدونم از داروخونه بپرس

زنجبیل بزارید روی دندان ارام میکنه

من از درد دندون داشتم میمردم بعدش استامینوفن رو پودر کردم گذاشتم داخل همین دندونم که درد میکرد واقعا معجزه بود برام

قطره دنتول بگیر بزن درجا ارومت می‌کنه

من ک استامینوفن ۳۲۵ خوردم ی ربع بیشتر خوب نکرد دیشب تا صبح زجه زدم.امروز رفتم اموکسی سیلین گرفتم ک اگ عفونته خشک بشه فقط همین جوابه رو من.
ژل دنتال هم میگن عالیه

منم الان دارم موندم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری