من نایلون فریزر میذاشتم رو نوک سینم مرطوب بمونه اصلا اذیت نشدم
قبل و بعد شیر دادن شیرتو دور هاله قهوه ای بمال تا نرم بمونه
شیرتو بماال
اصلا زخم نمیشه
هیدرودرم بزن عالیه
روغن زیتون بزن بزار هوا بخوره
وازلین ساج بزن روی تمام سینه هات روش پلاستیک فریزر بکش خوب میشی ان شاالله
عزیزم باید تحمل کنی تا خوب بشه برا منو هیچی خوب نکرد
من روغن حیوانی میزدم
پماد شقاق هیدرودرم بگیر بزن
من کره زدم
تحمل کردم تا خوب شد🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.