من از ۶ هفته تا ده هفته دکتر نوشت به خاطر سقط مکرر. بعدش از ده هفته تا ۱۸ هفته خونریزی شدید و هماتوم داشتم اونجا هم به خاطر هماتوم نوشت . بعد از اون دیگه درخواست مرخصی بدون حقوق دادم چون بی علت کمیسیون قبول نمیکنه . و اینکه وقتی دکتر استعلاجی می نویسه باید با مدارک معتبر مثل سونو ببری کمیسیون پزشکی . اونجا تایید میکنن و مرخصیت لحاظ میشه . اگر علت نداشته باشی تایید نمیکنن .
عزیزم از دو ماه قبل را با گواهی پزشک که جزو مرخصی بارداری حساب بشه قبول میکنن
پزشکت باید ۹ ماه استعلاجی به علت زایمان بنویسه بعد که بچه بدنیا اومد تو سایت تامین اجتماعی که با کاربری خودت وارد میشی شناسنامه و اون برگه پزشک و گواهی تولد رو بارگزاری میکنی ، اگه بخوای قبل تولد نوزاد درخواست بدی روالش رو نمیدونم ، من برای سرکارم این دو سه هفته رو دورکاری گذاشتم
البته اون موقع ها حالم واقعا بد بود تب و لرز شدید و دائمی داشتم و وقتی آزمایش دادم کل آزمایشم بد بود و رفتم کمیسیون نشون دادم
دلیلش هم به خاطر سقط پرخطر و فشار خون و کم خونی
سلام عزیزم من از هفته ۱۲ به بعد دیگه نرفتم سرکار و مرخصی استعلاجی گرفتم و به دکترم گفتم طولانی مدت بنویسه چون مدتش طولانی بود کمیسیون زنگ زد و منم رفتم و وتایید کردن تا الانم همش خونه ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.