۳ پاسخ

من خیلی وقته گرفتم

من۴.۵سال پیش گرفتم

من ۵ ۶ سال کار کردم و مدرک دارم ولی واس همون موقس
از وقتی بازدار شدم و بچم دنیا اومد نرفتم

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم ۴ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی