آره ، دختر من حتی یه بازه زمانی وزنش ثابت موند ، تحت نظر دکتر باشه و داروهاش رو مرتب بخوره خیلی خوب میشه ، تا شش ماهگی اگر داروهای رفلاکسش رو قطع نکنی خوب میشه ، من سه ماهگی دیدم بهتره سرخود داروها رو قطع کردم هم رشدش کم شد هم چهار ماهگی استپ وزنی پیدا کرد.
بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.