۲ پاسخ

آره ، دختر من حتی یه بازه زمانی وزنش ثابت موند ، تحت نظر دکتر باشه و داروهاش رو مرتب بخوره خیلی خوب میشه ، تا شش ماهگی اگر داروهای رفلاکسش رو قطع نکنی خوب میشه ، من سه ماهگی دیدم بهتره سرخود داروها رو قطع کردم هم رشدش کم شد هم چهار ماهگی استپ وزنی پیدا کرد.

بله

سوال های مرتبط

مامان کسرا مامان کسرا ۹ ماهگی
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی