دخترمن چکاپ یسالو چهارماهش بود که گرفتم این عدد ۳۸ بود
مال پسر من ۴۶ بود ولی اونموقع ک ازمایش داد تب داشت و دارو مصرف میکرد دکتر گفت دوباره تکرارش کن که هنوز تکرار نکردم
بایدببری دکتر ببینیچی میگه عزیزم
گلم رنج نرمال جلوش نوشته شده با اون مقایسه کن نه ازمایش بقیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.